20 October 2010

Cote d'Azur--it may never be finished

I started the Cote d'Azur cardigan (Ravelry link) and stopped at the arms.
Why??? Well , I was stupid enough to start a project without realizing that I don't have enough thread to finish it.


I never even taken a photo of the thread before I used it, but I do save the label. It is "Baumwolle Cable", color 010, dye lot 1299. I bought it when I was in Zagreb.


If any of you readers have something like this please tell me, I would gladly pay for 1-2 balls or would do a swap. I am lucky that Magrit bought the same thread (the orange one on the pic) for her self but in a different color.

16 comments:

Unknown said...

Krasan rad, kao i svi tvoji ostali radovi.

Anonymous said...

Predivan rad, sve pohvale Drenka!!!

heklica said...

What a shame! Because it's so beautiful and so much work. Hope you find it. Perhaps you could try at Ravelry?

Anonymous said...

Oh, bas mi je zao da ti se tako nesto desilo ! I ja sam imala isti problem sa sivom vunicom pre mesec dana ... mada sam ja mogu na kraju ipak nasla :) Ipak, ovaj pamuk je divan, zar ne? Kad sam dosla kuci, bilo mi je krivo sto sam uzela samo dve :) Mozda ako nadjes kontakt Leo Klupka, da im pises, da proveris da li imaju jos tog pamuka ?

huana said...

Drenka,zvala sam Leo Klupko,konca još imaju.Javi mi na mail adresu i kolko štrenica trebaš!
hanci06@net.hr

bensedin art said...

Najgora stvar koja može da se desi je da ti zafali materijala da nešto završiš. No, čitam u komentarima da i to može da se reši, pa jedva čekam da vidim gotovo!

honeysuckle said...

Wow, that looks amazing! I guess you solved your problem, but even if you didn't, you could have transformed the cardigan into something else. On the picture here it looks like it would make a really pretty table runner.

Pipi said...

Draga Drenka, zelim ti da resis problem. Mada ja shvatim sta pises, kada drugi prekomentarisu, jer ja lose stojim sa engleskim. Ali snadjemn se. A za radove, gledam i sve mi je jasno, super to radis, bravo. Kissss

Villa-loredana said...

Ako mogu pomoći, sutra idem u grad, i potražiti ću da li ima tog konca u pozamanterijama gdje se ja služim, ukoliko da zamoliti ću da ostave po strani, a ti u međuvremenu javi koliko to još treba. Pozdrav. Loredana.

Lorna said...

O, Bože, Drenka!!!! A meni se ne bi obratila da pitam imaju li još???
Sram te bilo!
Odskeniraj ili fotkaj etiketu i pošalji... brzo!

Tatjana said...

Izgleda da će sve ispasti dobro.Javi nam ako si uspijela naći konac,da na kraju ne ispadne da ne znaš što ćeš s njim.A ako nisi da još tražimo.

Vera said...

Hvala svima da ste se javili!!!
Evo huana i ja smo kontakritali i ona je rekla da ce mi poslati konac!

Hvala da ste se svi odma javili za pomoc!

Lenka said...

Vidim da ćeš ga na kraju završiti..., bila bi šteta da ostane nedovršeno, izgleda jako lepo!!!

Jolanda said...

Divno Drenka, imaš zlatne ruke :))
Pusa i ugodan vikend

Hobbygåsa said...

Oh this is so beautiful Drenka, I really hope someone can help you with the yarn!

tena said...

Drenkice, marljiva heklačice, zašto nemaš follow opciju, da znam kad si nešto napravila? nego te moram tražit po internetu...